genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

dinsdag 11 oktober 2016

Nagenieten van een mooie prestatie en vanaf nu weer focussen, vasten met 5:2 van Lien Braeckevelt!

Heb het inderdaad gedaan, een halve marathon gelopen en ben dan ook ongelooflijk fier. Ik weet dat er heel veel mensen zijn die dit doen, maar toch hé!!
Maar ik mag de focus niet verliezen. Na 11 dagen rust (ik heb wel elke dag gefietst enz...) vlieg ik er weer in.
Ik heb een schema gemaakt van 25 weken...
Als dat niet super is. Nog 25 weken kunnen trainen voor de 42 km af te leggen.
3 Focussen
  • veel trainen
  • gezond eten en drinken
  • positieve kijk
Week 1 is goed gestart. Na twee weken van eten en drinken (teveel van al het goeie) snoer ik de broeksriem weer aan.
Wat het precies wordt, weet ik nog niet.
Ik ben morgen VIP op de lancering van het boek van Lien Braeckevelt. Ik ga dus nog even wachten om mijn denklijnen te publiceren. Ze schreef een boek over 5:2 en dit boeit me maar ik kan het zo moeilijk combineren met veel sporten...maar morgen weet ik alles erover!

Eerst mogen jullie nog even genieten van het enthousiasme tijdens de halve marathon van Kuurne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten