genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

vrijdag 8 juli 2016

Pladijsfilet in de oven, gezond volgens Sandra Bekkari

Mijn man had een tijdje geleden een lezing omtrent gezonde voeding, gegeven door Sandra.
Het is super interessant en ik ben gebeten door haar passie voor gezond en voor gezond voor altijd!
Het is heel erg gelijkend op de voedselzandloper, alhoewel je bij Sana méér mag.
Maar kijk ik maakte een eenvoudig gerechtje. Vergat wel een foto te nemen van het eindresultaat.
Met een beetje fantasie zie je het zo voor je op je bord!
Nodig voor 4 personen
Leg de vis in een ovenschotel en kruiden met Italiaanse kruiden.
Leg er de geblancheerde prei op.
Veel verse kruiden erop verspreiden en er de tomaten in plakjes opdoen.
Eindigen met de geraspte haloumi.Giet de wijn over het geheel.
Een half uur in de oven op 180°C en smullen.  
Dien op samen met courgettenbrood (brood zonder granen natuurlijk!)
Benieuwd naar het recept? Klik en je bent direct verkocht!
Klik gerust eens door als je mijn verhaal wilt kennen, blij met hoe ik ben, niet dik meer maar ook niet dun, gewoon juist gepast :-)
Gaat het nu over whole30, over LCHF, over paleo, over Anna Jones, over Sandra Bekkari,... elk pondje gaat door het mondje...
Ik terwijl ik daarnet door mijn blog 'bladerde' werd ik waarlijk een beetje sentimenteel.
Zoveel recepten, zoveel gekookt, zoveel tekst, zoveel foto's...oeps eigen lof stinkt zeker...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten