genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

dinsdag 12 januari 2016

Afvallen met eetdagboek dag 5, feesten met LCHF

Een gewone werkdag met een receptie op het eind van de dag.
Perfect haalbaar,  was het niet dat gans de dag vergaderen ook véél verleiding gaf,
brownie en bokkepootjes en lekkere ferrero rochers enz enz...

maar...ik hield de lippen op elkaar...
Ontbijt
  • 1/2 avocado
  • 75 gr gerookte zalm
  • 1/3de komkommer

middag
  • 300 gr gestoofde prei
  • 50 gr bacon
  • 2 tomaten, stronkje broccoli
  • 10 gr gemalen cheddar
  • 10 ml volle room 

en tijdens de receptie - vergat ik mijn lekkere bloemkoolbrood (zie foto hierboven, want het stond in de foute frigo) en dan vond ik ander plezier!!

paar glazen cava (méér dan twee is dat dan waarschijnlijk?)
en een yakitori hapje, een loempia hapje en een soepje

Toen ik thuiskwam at ik nog
  •  150 gr ardeens gebraad (restje gisteren)
  • 2 tomaten 
Dus je moet gewoon voorbereid zijn en...véél karakter hebben :-)

1 opmerking: