genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

dinsdag 3 juni 2014

Denk gezond, eet gezond met deze notenburger!

Dag 2 van het experiment is zeer goed gelukt.
Een goede voorbereiding is inderdaad al zeer belangrijk. Sta een uurtje vroeger op en zorg dat je maaltijden datgene zijn wat jij wilt!
Is het gelukt om te bewegen? Ik geef alvast het goeie voorbeeld.
Ik reed op mijn fiets naar een werk. Een tochtje van 15 km, dus heen en terug 30, dit geeft je een super gevoel.
Nog een tip? Drink 's morgens een glas lauw water met een goeie scheut appelzijn in!
Ontbijt : ik koos voor mijn havermout-fruit-zadencombinatie

middageten: slaatje met pitten, avocado, geitenkaas

tussendoor : wortel, radijs, tomaatjes en 25 amandelnoten

avondmaal : notenburger met boontjes, wortels

Toch een kleine goesting in zoetigheid? Zet je een lekkere tas thee en geniet :-) van de thee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten