genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

donderdag 30 januari 2014

Groene smoothie, voedselzandlopergewijs genieten op een vrije dag!

Ben bijna een maand bezig met supergezond bezig te zijn, en voel me dan ook zo energiek...dat ik er zeker nog minimum een maandje aan brei. Morgen komt er een uitgebreid verslag, eventjes geduld nog.
Vandaag ben ik een dagje thuis, dat wil zeggen, veel te veel gepland om te doen, maar ook genieten natuurlijk.
De dag begonnen met een megalekker ontbijtje,
erna een paar uurtje gesoigneerd worden door Lut van Roos en Framboos.
Gelaatsverzorging en handjes laten soigneren, dat is genieten. Totaal relaxed thuis erna en dan vliegen en springen natuurlijk. De was en de plas en deze avond naar een feestje, maar...we lassen nog een loopmoment in. Tegen 13h naar de piste om 5.4 km af te werken en ervoor dronk ik een deel van deze overheerlijke smoothie.

Voor 3 porties (te gebruiken als de hoeveelheid voor één maaltijd)
  • 200 gr jonge spinazie
  • 1 grote rijpe avocado
  • 1 grote rijpe banaan
  • 400 ml water of amandelmelk

En de Thermomix doe de rest, 2 minuutjes op de hoogste stand!
Ik dronk een derde op, een uurtje voor het lopen. Een derde, een uurtje na het lopen. En de rest moest er ook aan geloven, dus uren plezier en klaar in een muum van tijd, doen!
Zin in andere smoothies? Of handige voedselzandlopertussendoortjes?

1 opmerking: